oh hooraking oh hooraking…

…millal sina tuled, mul on valmis juba pliiatsid ja suled.

Tegelikult olen lihtsalt hull riimivend, enamik riimidest oli sulaselge vale. Nimelt sain ma endale täna hooraSAAPAD, mitte kingad, aga king tundus riimi mõttes parem olevat. Ja tegelt ei oota ka ta tulemist, vaid on juba käes.

Sain saapad kätte, tõmbasin ägisedes jalga ja küsisin: “Issand, kuhu ma lähen nendega?”

“Paistab, et Viru tänavale,” pakkus Kardo.

Viru tänavatele saan ma nendega siiski alles siis minna, kui lund enam maas ei ole, sest saabaste ilusad punased tallad on jumala mustritud, seega ei saa ma nendega hetkel õues pmst sammugi astuda.

Oodates kevadet, Viru tänav, here I come!

IMG_20130110_173057

Lisa kommentaar

