Kes sai kingad?

Ahjaa, unustasin oma lillekestega kiideldes selle kingaloosi ära. Oh mind rumalat.

Läksin siis random.org’i ja valisin 20ne osaleja seast ühe välja. Tahtsin screenshoti teha, aga kuramuse windows 8 mind hauda viib, sest ma lihtsalt EI OSKA seda. Ma ei suuda isegi paint’i üles leida.

See selleks. Jääte siis ilma. Võitjaks osutus number 19 Derka, kellele ma juba kirjutasin. Tema soovis neid kingi:

Need olid ju minu lemmikud ka! (Ok, mul olid roosad, aga ikkagi!)

Palju õnne, Derka!

Tagged:

Lisa kommentaar

