masendust külvates

Et aina lähevad need sissekanded siin depressiivsemaks, siis sellisel lainel tahangi ma jätkata. Kõik, kes on Mallukese suured feissbuuki sõbrad, nägid juba eile videot nimega Masekass.

Nimelt sõitsin ma eile linnast koju (käisin restoranis koerhaid söömas, vot SELLISED uhked käigud, kui mees ula peal) ja mõtlesin, et kui ma uue kaamera ostan, et huvitav, kas ma viitsiks videoblogisid ka teha. Või kas ma oskaks neid niimoodi kokku panna, nagu ma tahaks? Mina ise ausalt peaaegu never ei viitsi kellegi vlogisid(on selline sõna eks?) vaadata. Aga noh, mõtisklesin seal trollis selle üle, kui mulle meenus, et ma TEGELIKULT ju olen video kokku pannud.

BEHOLD – MASEKASS!

Tahaks veel filmi teha, kes oskab? Kes minuga teha viitsib?

Miinusteks on see, et pissin iga 3 minuti tagant ja kõndida saan korraga poolteist meetrit, aga I’m up for it!

Sildistatud:, , ,

7 thoughts on “masendust külvates

  1. fish 31. aug. 2013, 7:41 e.l. Reply

    Ma tean, et hirmus õel on kellegi õnnetuse üle naerda, aga see video oli kõige naljakam asi, mida ma näinud olen.

  2. dawndancing 31. aug. 2013, 9:54 e.l. Reply

    Mis selle loo nimi ongi, mis seal ca. 4.30 mängima hakkab?

  3. Lilli 31. aug. 2013, 4:21 p.l. Reply

    Mega vägev. Natuke soojad olete peast aga pole hullu. Ja ma pean mainima, et sul on MAAAAAILMA nunnum kass. Või noh teisel kohal maailma nunnduses. (Ilmselgelt mu enda oma kõige nunnu,)

  4. tiia 31. aug. 2013, 4:42 p.l. Reply

    Sinuga teeks kohe filmi :)
    Või kaks!

    • Mallukas 1. sept. 2013, 7:59 e.l. Reply

      No aga hakkame tegema siis!

  5. Britt 1. sept. 2013, 7:36 e.l. Reply

    Minu lemmik filmikangelane oli kindlasti Raul, suvaline peotuttav :D Väga tore video, läks ikka kohe otse hinge ja südamesse,niiet jään nüüd kannatlikult videoblogisid ootama!

    • Mallukas 1. sept. 2013, 7:59 e.l. Reply

      Annan Raulile komplimendid edasi :))

Lisa kommentaar