Rasedusest vol 2

Kirjeldasin kord esimest kuut raseduskuud, eile aga avastasin, et 33dast nädalast hakkab juba KAHEKSAS kuu. Seega on seitsmes üle elatud ja läbi. Juba… Homme algab mul juba 34. nädal, mis tähendab, et ajani, mil tuleb midagi üüratut oma vagiinast välja pressida on jäänud ainult kuus nädalat!

Seitsmes kuu

Ma käisin küll seitsmenda kuu alguses reisul, aga nüüd tagantjärele võin öelda, et see oli absoluutselt viimane piir reisiks. Praegu ei suudaks ma küll never kuskile niimoodi minna või autos sõita päevi. EI EIIAL!

Enne kirjeldasin, et juba on ebamugav ja niimoodi, siis nüüd tundub, et ENAM ebamugavamaks küll minna ei saa. Lihtsalt ei ole võimalik, sest mul on juba ju nii halb olla :( Eriti öösiti. Ma ärkan jumala suvalisel ajal üles ja enam magama ei jää. Tunde!

Kõrvetised tapavad mind nii kõvasti, et ma vist söön paki Renniet nädalas ära küll. Istuda ei saa normaalselt, sest keegi elab su ribide all. Ja see keegi läheb aina suuremaks ja tugevamaks ja aina igavam tal hakkab seal üksinda konutada.

Vahepeal hakkab mu süda taguma, nagu ma oleks maratoni jooksnud, tegelikult ma lihtsalt istun. Või isegi laman :)

Eile ütlesin Kardole, et appi, võta oma käsi mu kõhu pealt ära, et see on NII raske. Võttis ära, aga ikka oli raske. Siis ma sain aru, et see laps seal sees ISE on raske ja lihtsalt vedeleb seal organite vahel.

Hommikuti on süda paha. Kummarduda ei saa, jalad koos istuda ei saa, trepist üles tulemine tapab, kõndimine on maailma kõige väsitavam asi. Sööki mahub mulle sisse ülivähe, aga nälg on konstantne.

Mari on aga suur ja võimas. Aeg-ajalt patsutan ta tagumenti, mis mu tissde all mu roideid murda üritab ja proovin talle öelda, et ta nüüd kenasti maha rahuneks ja prooviks mitte mu sisikonda pudruks rulluda. Ta miskipärast ei kuula. Mul on tekkinud kahtlused, et ta võib olla venelane…

7091166_460s

Tagged: , , , ,

7 thoughts on “Rasedusest vol 2

  1. Margi 1. Sep 2013, 9:07 e.l. Reply

    /….Mul on tekkinud kahtlused, et ta võib olla venelane…/ :D :D :D Pigem iseloomuga ;)

    Rennie toob leevendust ainult lühiajaliselt…..Ise sõin tooreid kaerahelbeid. Ei kõla just mõnusalt, aga kui ei taha solgutada ennast ega last keemiaga, siis on see väga hea variant (Y) Toored kaerahelbed teevad maoseinale kilejase koostise, mis ei lase kõrvetusel läbi tulla :) Vähemalt sain ma oma 9-kuud sedasi üle elatud…
    Edukat katsetamist!

  2. Jane 1. Sep 2013, 6:32 p.l. Reply

    Lugesin täna Eesti Ekspressi. Seal on viimasel lehel Kranaadi rubriik (mingi naljalehekülg) Sellel nädalal oli teema: Rasedusblogija Kadriann vastab emmede küsimustele. Oled seda juba näinud? Igatahes, sinu post on ikka nii räige tolmu üles keerutanud, et isegi Ekspressis kirjutatakse. Varsti võid Tartu Ülikoolis PR-i õpetama hakata.

  3. Kellukas 2. Sep 2013, 7:55 e.l. Reply

    Kaheksas kuu hakkab tegelikult suisa 31+ nädalal, nii et sa oled kaheksandat kuud juba mõnda aega käinud. http://www.baby2see.com/pregnancylength.html

    • Kats 2. Sep 2013, 1:20 p.l. Reply

      Neid raseduskuusid loetakse üsna erinevalt. Ma näiteks loendan enda omi ka selle järgi, et 1.kuu kestis 8 nädalat vms. Siis tuleb see arvestus veits teine.

  4. naine50+ 2. Sep 2013, 9:31 e.l. Reply

    Kui ma poleks olnud seda blogi lugenud, siis ei oleks sellest kranaadi naljast arugi saanud. Ja ilmselt paljud ei saanudki.
    Ega see ei tohiks Marianni ülatada. Sama ameti esindajana ta kindlasti teab, et ajakirjanik peab materjali igalt poolt otsima.

  5. Mari Vahter 2. Sep 2013, 10:36 e.l. Reply

    Kõrvetiste kohta räägitakse, et kui need raseduse ajal kimbutavad, siis pidavat lapsel sündides palju juukseid peas olema. Endal pidas see jutt paika. Poiss sündis päris pikkade juustega. Ajasin kahesuupoolega kaerahelbeid sisse ja püüdsin igasuguseid sööke-jooke vältida, mida targad tädid teadsid kõrvetiste põhjuseks nimetada aga ei aidanud miski. Lõpuks lihtsalt loobusin – sõin ikka seda, mis meeldis. Kaerahelbeid ei taha enam pildi pealt ka näha.

  6. L. 4. Sep 2013, 7:41 e.l. Reply

    See tõestatud müüt juuste ja kõrvetiste seose kohta. Haiglas anti kõrvetiste vastu mingit renniest efektsemat rohtu, pidi saada olema ka apteekides.

Lisa kommentaar

