bloglovin’

Kuna ma sain nii palju uusi blogisid, siis ma hakkasin mõtlema, et kuidas ma nad nüüd meelde jätan, kui mul enam mu tab’i nimega BLOGID pole. See jäi nimelt vanasse arvutisse maha. Mitte, et ma kuulnud ei oleks bloglovinist, aga ma ei tea, mis mind enne takistas? Laisk olin vist.

Nüüd ma tahan ka sellega mängida! Ja siis ma loen teie kõigi blogisid, mis mul muud ikka teha?

SIIT SAAB SINNA KLIKATA!

aOqBE7D_460s

Tagged: ,

One thought on “bloglovin’

  1. E. 23. Sep 2013, 6:32 p.l. Reply

    Ma kasutasin google readerit, aga kuna see mingil x põhjusel kinni pandi, siis otsisin uue readeri. Selleks sai feedly. toimib ka täitsa hästi. kõik mu loetavad blogid ja icanhazcheezburgerid jms on seal :D Kuigi nutikas meeldib seda paremini kasutada, kui arvutis.

Lisa kommentaar

