häda ajab härja kaevu

Eile oli esimene päev üle miljoni aasta, kus ma EI BLOGINUD. Andke nüüd kallid lugejad mulle andeks, aga ma jõudsin koju alles pool üks öösel. Mõelge vaid, POOL ÜKS! Ma olin Marist lausa 12 tundi eemal, aga mis selle aja sees toimus, hakkan ma kohe jutustama.

Esiteks pidin ma minema reklaamklipivõtetele. Nii kauaks, kuni Kardo tööl oli, tuli Mari vaatama mu ema. Selle tarbeks olin ma juba üle nädala endale sügavkülma piima kogunud, nagu mingi hullumeelne. Veel enne uksest välja astumist andsin Marile süüa ja pumpasin samaaegselt. Tundsin ennast nagu Harju keskmine liinilehm.

Võtetel oli mõnus, sain ilusa meigi, ilusad riided jne. Aga asi, millest ma kohe aru sain oli see, et kui kella kolmeks ei olnud meid veel sekunditki filmitud, et kaheksaks ma küll koju ei saa, nagu lubatud. Filmisega ongi see, et KÕIK venib. Iga kaameranurk, iga valguskiireke ja juuksekarvake peab pidevalt olema täpselt õiges kohas. Ja et neid õigesse kohta saada võtab ILGELT aega. Ehk siis enamuse ajast me suht istusime ja ootasime :)

Tundsin ennast nagu muuvistaar jeeje!

Ühel hetkel hakkasid mu rinnad pakitsema. Mitte eriti, aga noh, natukene. Tegelesime rahumeeli oma võttega ja lobisemisega edasi, kui paart tundi hiljem tundsin, et midagi voolab. Jah. Ma hakkasin keset võtteid piima voolama.

“Kas sa oled hiljuti poeginud?” küsis minult üks mees.

Läksin vetsu ja vooderdasin oma rinnahoidjad wc-paberiga, sest ma muidugi unustasin rinnapadjad hommikul koju. Otseloomulikult eksole :D See aitas päris hästi, kuni enam ei aidanud.

Pidin vist kolm-neli korda WC’s läbimärgasid piimaseid pabereid vahetamas käima.

Lõpuks olin ma plahvatamas. Mu tissid ei mahtunud kleiti ära. Mantel ei läinud eest kinni. Kleit oli üleni piimane. Liigutada oli valus. Mul oli tunne, nagu mul oleks uuesti piimapais.

Ja mis mul siis üle jäi, kui minna stuudio peldikusse, tõmmata endal kleit üle pea, seista pesuväel kraanikausi kohal ja…üritada ennast lüpsta.

Jep. I said it.

Et olukord veel parem oleks, siis ei käinud ka vetsu uks korralikult lukku, aga ma ei suutnud enam seda piina taluda, seega ma PIDIN seda tegema. Endal oli kogu aeg selline casual nägu ees, et juhul kui keegi sisse astub, siis ma teesklen, et see on igati normaalne :D

Ega see muidugi kerge olnud. Absoluutselt kõik kohad olid piima täis. Peegel, mu riided, põrand, seinad. Ühel hetkel märkasin seinal sellist silti:

1422762_10152006021934911_151397515_n

Kas rinnapiim on girly?

Aga häda ajab härja kaevu ja mul ei jäänud lihtsalt mitte midagi muud üle. Oleks ma teadnud, et nii kaua läheb, siis oleks ma muidugi enda ustava pumba kaasa võtnud, aga noh, läks, kuidas läks.

Nagu ma Malluka Fb’i lehel kirjutasin, siis Kardo palus mul kindlasti tund aega enne koju tulekut teada anda, kui ma saabun. Eks mina muidugi arvasin, et Kardol on maja strippareid täis, mis muud. Tegelikult oli nii, et tulin koju ja nägin ultrakurja Jossi:

1454521_10152006025529911_1777975359_n

Köök oli küünaldega kaetud, laual pudel veini ja Raffaello. Ühtlasi oligi Kardo õhtusöögi teinud. Nii armas oli :) Kuigi lugejad pakkusid, et kindlasi kingib Kardo mulle kihlasõrmuse. Aga teate mis?

1458828_10152006020699911_499861206_nTegelikult kinkis ta mulle tahvli shokolaadi ja 30 päeva treeningkava :D Üsna vastuolulised kingitused, aga tegelikult ma ise palusin selle kava endale välja printida. Meil oktoobrikate grupis hakkab esmaspäevast 30 day AB challange, et mina ka ükskord oma voldid maha treeniks. Kes tahab minuga koos neid harjutusi teha, siis olete oodatud. Ükskõik, kas siis laivis või netiteel. Aga see selleks.

Muidugi küsisin ma Kardolt, et oot misasja, kus mu kihlasõrmus on?! “Aga sa ei öelnud mulle enda sõrmuse numbrit, kui ma küsisin,” heitis ta mulle ette. “Ma ju EI TEA enda sõrmuse numbrit, kuidas ma sulle siis seda öelda saan?”. “Ja kui sina enda sõrmuse numbrit ei tea, siis kuidas ma sulle kihlasõrmuse kinkida saan?” päris ta vastu.

Noh, tõsijutt.

Nõnda jäingi ma kihlasõrmusest ilma. Aga sain hoopis vahva õhta osaliseks, sest magama saime me alles nelja paiku, mistõttu olen täna eriti koomas.

Tagged: , , , , , ,

42 thoughts on “häda ajab härja kaevu

  1. Jennifer 23. Nov 2013, 1:32 p.l. Reply

    Vähemalt on nüüd teada, et kui sa saad teada oma sõrmuse numbri, siis saad ka kihlasõrmuse!:D

    • Mallukas 23. Nov 2013, 1:34 p.l. Reply

      No ikka tema peaks selle teada saama salajaselt ja romantiliselt :D

      • Kadri 23. Nov 2013, 8:12 p.l.

        Ostku sõrmus ära, hiljem lähete koos sinna samma juveliiri juurde ja lasete mõõtu teha. Vähemalt nii see üldiselt käib :)

      • Mallukas 23. Nov 2013, 8:19 p.l.

        Ega me päriselt kohe kihluma kuku :D

  2. SV 23. Nov 2013, 1:33 p.l. Reply

    Tublid, et nii hilja ja pärast pikka rasket päeva veel romantikat jaksasite ikka teha :)

    • Mallukas 23. Nov 2013, 1:39 p.l. Reply

      No siinkohal tuleb ainult Kardot kiita :)

  3. Kristi 23. Nov 2013, 1:34 p.l. Reply

    Nii armas :)

  4. Tiina 23. Nov 2013, 1:34 p.l. Reply

    See kava on hea, isegi proovisin (kuigi idee, et ma pean kõpuks 125 kõhulihast tegema, oli päris hirmutav) :D
    PS: teie arutlused on kihvtid :D

    • Mallukas 23. Nov 2013, 1:40 p.l. Reply

      Ma olen scared shitless, ma ei usu ever, et ma sellega hakkama saan, aga eks ma proovin :D

  5. Egle 23. Nov 2013, 1:36 p.l. Reply

    Äge, sooviks enne ja pärast pilti ka, nüüd sa lihtsalt pead need pildid tegema! :) Seivisin omale ka selle kava, et kui ma millalgi ära kavatsen sünnitada, siis teen ka selle läbi :D

  6. blah 23. Nov 2013, 1:52 p.l. Reply

    Sa sade, kus ühele on alles kadestamisväärselt vinged põsesarnad ikka antud! See peegli peegeldusest tehtud pilt on väga kaunis!

    Vaata, et siis öösel magamist edasi teeskled, kui Kardo salaja kohmetult su sõrmi üritab mõõta ja sa kogemata üles ärkad :p.

  7. Kätu 23. Nov 2013, 2:12 p.l. Reply

    Jep, jama lugu kui sõrmuse suurust ei tea. Mul oli samuti, kuna ma eriline sõrmuse kandja ei ole, siis pole mul kunagi olnud vajadust väljauurida,mis suuruses näpp mul on :D
    Ning vaene mees mul, pidi mind ennem ehetepoodi viima ja lasime seal siis mõõta,mis suurust mul vaja läheks ning peale seda ei läinudki kaua, kui tuli ka kihlasõrmus :)

  8. Kätu 23. Nov 2013, 2:18 p.l. Reply

    Ja see kõhulihaste teema – Ma mingi kuu aega tagasi alustasin ka nendega, kuna kõhulihased pole väga minu teema olnud, siis alustasin vaikselt , esimesel päeval 15 tk, järgmisel 20 ja nii iga päev lisan 5 kõhulihast. Algul oli raske, lihased nii valutasid, et tekkis mõte loobuda, aga ei , jätkasin. Mingi nädalaga kadus valu lihastes ja üha kergem oli neid teha. Viimati , mõned päevad tagasi oli asi juba seal maal, et sain tehtud 185 kõhulihast. Dsiisas, ma poleks ealeski arvanud, et nii kaugele jõuan, aga järjepidevausest on abi :) , vahel ma tõesti ei viitsi neid teha ja annan paar vabapäeva endale, kuid ikka lisan igapäevased 5 kõhulihast juurde :)
    Kuna teen ainult kõhulihaseid, siis hoiatan, et tegelikult hakkab see natukene seljale. Kusagilt lugesin ka, et ei maksaks ainult kõhulihaseid teha, et aeroobseid harjutusi( mis iganes need poleks :D ) tuleks lisaks teha, muidu muutubki selg nõrgaks :)

    • Kristi. 23. Nov 2013, 6:42 p.l. Reply

      Kui teha kõhulihaste harjutusi, siis KINDLASTI tuleb ka treenida seljalihaseid.
      Seda õpetasid mulle keskkoolis väga head kehalise kasvatuse õpetajad!

      • Kätu 23. Nov 2013, 10:44 p.l.

        Näiteks milliseid seljalihase harjutusi peaksin tegema?

      • Mallukas 23. Nov 2013, 10:57 p.l.

        Mulle soovitati seda, et lamad maas kõhuli ja teed nagu kõhulihaseid, aga tagurpidi :D

      • Kätu 24. Nov 2013, 12:25 e.l.

        Et käed ja jalad korraga tõstan lendu? :D

      • Mallukas 24. Nov 2013, 12:41 p.l.

        jep :D

  9. A. 23. Nov 2013, 2:40 p.l. Reply

    Võtan sellest kavast kindlasti osa :)

  10. gertuska 23. Nov 2013, 2:44 p.l. Reply

    Ma olen kannu kõrtsis peldikus piima lüpsnud…oli sõbranna juubel…laps oli umbes aastane ja ma ei osanud uneski ette näha et nii hulluks võib olukord minna :D aastane laps saab ju tahket toitu juba ja muidu olid tissid koguaeg suht pehmed ja seal tahtsid plahvatada…hea et mu litritega top ei reetnud mu rinnapiimast läbiimbunud rinnaesist ja kõhtu :D

    • Mallukas 23. Nov 2013, 2:52 p.l. Reply

      See oli kindlasti meeldiv kogemus :D

  11. Kelli Kuusik 23. Nov 2013, 2:54 p.l. Reply

    Olen isegi “end lüpsma” pidanud :D
    Loodan, et tuli vähemalt vägev klipp lõpuks :P

    Aga oii, jumestaja on minu kallis Laura! :)

    • Mallukas 23. Nov 2013, 2:55 p.l. Reply

      Tegi väga tubli tööd see Laurake :D

  12. L. 23. Nov 2013, 3:14 p.l. Reply

    Ei tahaks tujurikkuja olla, aga seda programmi küll ei soovita: 1) on see täiega ühekülgne ja võib hoopis seljavalu tekitada 2) nende harjutustega on tõenäosus suurendada oma kõhu sirglihase lahknemist ja tulemuseks võib olla hoopis suurem kõhuke kui enne 3) kõhulihaste tegemisega ei kaota kõhu pealt pekki (nad lähevad seal all küll rohkem toonusesse), selleks on vaja just nimelt aeroobset trenni ehk kepikõndi, ujumist, jooksu vms.

    • Mallukas 23. Nov 2013, 4:00 p.l. Reply

      sinna juurde tuleb teha sama palju seljalihaseid, kui kõhulihaseid, ütles meie grupist üks spordiga tegelev naine. ülejäänu üle ei muretse, chill! :D

      • L. 23. Nov 2013, 4:36 p.l.

        Ega ma sellepärast kommenteerisin, et kui keegi arvab, et peab tingimata, hambad ristis, sel moel kõhulihaseid treenima, siis chillax, ei pea :D

  13. Krissu 23. Nov 2013, 3:23 p.l. Reply

    Õnneks pole selle sõrmusega eriti kiiret ka, arvestades sellega, kui vähe aega te koos olnud olete. Praegu suht armunud ka veel, nii et ei tasu kiirustada. Paari aasta pärast võib teil üksteisest kopp nii ees olla ja alles siis saab aru, kas on pikal abielul mõtet või mitte ;)

    • Mallukas 23. Nov 2013, 4:01 p.l. Reply

      No sama hästi võiks siis ju paar aastat armunult abielus olla. asi siis lahutada on :D

  14. Krissu 23. Nov 2013, 3:25 p.l. Reply

    Muide, minu kallim valis kihlasõrmuse enda väikse sõrme järgi (ta olevat kuskilt seda kuulnud). Tibakene on suur, aga üsnagi kasulik, kuna vananedes sõrmed ju paisuvad. Siis saab ükskord päris parajaks kah :D

  15. LLL 23. Nov 2013, 3:30 p.l. Reply

    See tuletab mulle meelde kuidas ma suvel tahtsin seda teha: http://www.twohundredsitups.com/
    Esimese päeva tegin ilusti ära, aga rohkem ei suutnud, sest mu kõhulihased olid nädal aega nii valusad, et ma ei saanud korralikult voodist püstigi tõusta vaid pidin kuidagi külg eest ennast püsti lükkama :D. No ja sinna see mul ka jäi, proovisin mitu korda jätkata, aga liiga valus oli.
    Edu sulle! Peaks ise ka selle ette võtma.

    • Mallukas 23. Nov 2013, 4:00 p.l. Reply

      no ma kardan et mul sama asi :D

  16. L 23. Nov 2013, 4:38 p.l. Reply

    Sa näed pildil välja nagu Victoria Beckham, noh, Spice Girlsi aegu, kui ta veel nina imepeenikeseks lõiganud polnud :D Ilus!

    Ja Kardo puhul ma arvan juba, et sa oled ta välja mõelnud, sest kuidas saab üks mees nii ideaalne olla :D:D

  17. Edith. 23. Nov 2013, 5:19 p.l. Reply

    Ma mõtlesin sinuga teha veits jõhkramat trenni. :D Sellist trenni, millega treenid pm kõiki lihaseid.

  18. Katharina 23. Nov 2013, 5:19 p.l. Reply

    See kõhulihaste värk on päris hea, ma tegin ka. Jätsin küll jalatõsted kuskiltmaalt välja, sest mu alakõht ei kannatanud seda välja. Pekk ära ei läinud, aga tundub, et paar kilo võtsin alla :D ja nii palju oli kasu küll, et planki jõuan teha rohkem kui ainult kümme sekki :D

  19. Eve-Liina Toomsalu 23. Nov 2013, 5:33 p.l. Reply

    Ma just teen seda :D esimene nädal oli lebo aga siis läks aina raskemaks aga savi see :D

  20. Eve-Liina Toomsalu 23. Nov 2013, 5:35 p.l. Reply

    Mulle mees ostis liiga väikse sõrmuse :D aga ma kantsin vapralt ära :D vb sellepärast kinkisiki väikse sõrmuse, et pulmad saaks enne tehtud kui sõrma täitsa lillaks läheb :D

  21. anonymous 23. Nov 2013, 6:28 p.l. Reply

    Soovitan sul hoopis esimese asjana, ennem suure hurraaga treenima hakkamist, pöörduda hoopis oma tuttava füseoterapeudi poole(keda varasemalt kinesioteipimisega seoses mainisid) ja talt nõu küsida, et mida ja kuidas treenida.
    Võimalikke vigastusi on väga lihtne ennetada aga väga raske hiljem ravida. Igaühe keha on ju väga erinev ja sul olid ju ka tõsised seljavalud lapse kandmise ajal nii, et ettevaatus ei teeks paha.
    Ise küll lastkandnud ega sünnitanud pole aga hetkel võitlen tõsiste alaselja valudega ja taastumise puhul võib üks väike vale liigutus viia sind treeningus mitu sammu tagasi. Ning sinu keha ju ka alles taastub :)

  22. Sigrid Roosimägi 23. Nov 2013, 11:31 p.l. Reply

    Mina leidsin sellise lingi ja hakkasin sellega nüüd katsetama. Alustuseks 1 miil.. mingi hetk hakkan tegema 2. miili ja siis 3. miili. Üks olevat 3. miili kõnniga 2 nädalaga 5kg kaotanud. Samamoodi hõlmab erinevaid lihaseid. Esimene kord võttis päris läbi aga pärast oli päris hea olla. :D

    Mul on vennanaine mingil määral treener ja rääkis, et see mitu kõhulihast sa teed ei mängigi niiväga rolli. Loeb see, KUIDAS sa teed. 20 õigesti tehtud kõhulihase harjutust mõjub paremini kui 100 valesti tehtud kõhulihast. Ja kindlasi on vaja pärast jah kõhuli ülakehatõsteid teha, et selga treenida.

  23. KuuLill 24. Nov 2013, 12:50 e.l. Reply

    Treenimine on tore ja kasulik tegevus, aga räägiks oma kogemusest siis. Enne rasedust tegelesin tantsimisega ja olin päris kõvas vormis. Rasedusega võtsin juurde 17 kg ja üldse trenni see aeg ei teinud. Peale sünnitust aga oli imelik see, et vaatamata imetamisele ja normaalsele toitumisele kaal esimesel kahel kuul ei langenud ÜLDSE (va siis looteveed, laps jne mis nö sünnitusest maha läks). Siis aga hakkas järsku langema ja langes ilusti kuni umbes lapse 9-kuuseks saades olin tagasi algkaalus (53 kg). Kõhulihaste treenimisega tõesti eriti pekki ei kaota, rohkem aitaks siin kaasa pikad igapäevased jalutuskäigud, kerge sörk, tantsimine kasvõi (noo selline üldine liikumine). Lihased tugevnevad küll, aga rasva alt need välja paistma ikka ei hakka. Kui teha kõhulihaseid, siis kindlasti venitage ka. Kõhulihaseid saab venitada hästi nii, et selili asendis lükkad varbad sirgu ja käed üle pea ka sirgeks ja siis lükkad nii, et tunned, kuidas venib :) Alakõhulihaseid saab lisaks veel nii venitada, et samas asendis tõmmata kõhtu sissepoole ja alaselga v umbes nabast ülespoole tõsta end. Eks ise tunnete kui katsetate. Kui sünnitusest veel vähe möödas, siis andke ikka kehale aega taastuda, muidu võite rohkem liiga omale teha kui kasu, trenniga tasuks alustada tasapisi. Edu treenimisel!

  24. v 24. Nov 2013, 2:52 p.l. Reply

    Kui lapsest oled eemal 4+ tundi, võta alati pump kaasa, endal lihtsam ja mõnusam ;-)

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: